Enheten krever handling ved overføring til Infoskjermen 3
Når du skal overføre enhetene dine fra Infoskjermen Classic til Infoskjermen 3, får du i listen med enheter under Status, Tilkobling og Støtter V3 info om det er noe som må gjøres ved hardware før overføring. F.eks. trenger enheten en oppdatering, eller den må startes med sikker tilkobling.
Her er forklaring på hva de ulike statusene betyr og hvilken type handling som kreves:
🟢 Online, Sikker tilkobling og Støtter V3
Hvis alt er grønt, er den fysiske skjermen eller enheten kompatibel med Infoskjermen 3 og klar til overføring. 🙌
Trykk på "Overfør" å velg hvilken #Kanal i Infoskjermen 3 som skal vises på denne enheten.
🟡 Krever handling
Utstyret støtter muligens Infoskjermen 3 men det krever en handling fra din side. F.eks:
- Oppdater firmware på Samsung med SSSP og Tizen eller LG med webOS
- På andre typer enheter kan du sjekke hvis nettleser-versjonen trenger en oppdatering.
🔴 Ikke sikker tilkobling
Enheten bruker en gammel måte for skjermvisning. For å kunne bruke Infoskjermen 3, må du enten installere Infoskjermen Player-appen, eller starte /live-visning i nettleser.
Mer info om overgang til sikker tilkobling finner du her.
🔴 Støtter ikke V3
Enheten er sannsynligvis for gammel for å bruke nye webstandarder, noe som kreves i Infoskjermen 3.
- Bytt ut skjermen til nytt anbefalt utstyr, eller forleng levetida ved å koble til en ekstern pc.
- Eller du kan fortsette å bruke Infoskjermen Classic til det passer dere å oppdatere det fysiske utstyret.
🔘 Offline
Skjermen er offline. Start den fysiske skjermen på nytt, og sjekk evt. hvis den er tilkoblet lokalt nettverk. Mer info om hva man kan sjekke når en skjerm er gått offline finner du her.
Spørsmål? Ta kontakt med oss på support@infoskjermen.no så hjelper vi deg!