Flere Infoskjermen-kontoer
Opprett ny konto
Hvis du allerede er bruker på en konto i Infoskjermen og ønsker å opprette en eller flere Infoskjermen-kontoer til, oppretter du hvert enkelt konto, innlogget på kontoen, ved å trykke på Infoskjermen-logoen (hjernen) oppe til venstre, og velg deretter "+ Ny konto".
Eller du kan opprette en ny konto på nettsiden vår, her.
Alle nye kontoer får en innledende 30-dagers gratis prøveperiode. Kontoen kan aktiveres når som helst i løpet av prøveperioden, og fakturaperioden starter kun ved utgangen av den gratis prøveperioden uansett.
Samme brukernavn på flere kontoer
En bruker kan være medlem av flere kontoer. For å være samme bruker på flere kontoer, må du bruke samme e-post-adresse.
Når brukeren er innlogget kan han bytte konto ved å trykke på Infoskjermen-logoen (hjernen) oppe til venstre og velge konto, eller han kan trykke på profilen sin lengst ned til venstre, og velge konto under "Medlemsskap".
Ved opprettelse av ny konto fra nettsiden, med et brukernavn som allerede er i bruk, må du skrive inn ditt passord. Når brukernavnet ditt er medlem av flere kontoer vil du ved innlogging få valg om hvilken konto du ønsker å administrere.
Forskjellige brukernavn på flere kontoer
Bruker du forskjellige e-postadresser på ulike Infoskjermen-kontoer må du logge ut (nede til venstre) og inn igjen for å få tilgang til de forskjellige kontoene.
Separate kontoer kan ikke kommunisere med hverandre
Ulike kontoer er helt separate fra hverandre, og man kan ikke publisere oppslag fra en vanlig Infoskjermen-konto til en annen, for eksempel. Du må være innlogget på den kontoen du vil administrere.
For de som ønsker å dele og/eller publisere innhold fra sentralt hold til flere ulike kontoer samtidig, fins Nettverk som et godt alternativ.
Ta kontakt med oss på support@infoskjermen.no hvis du hvis du har spørsmål om Nettverk, eller ønsker å komme i gang med et Nettverk!