Er support inkludert?

Ja, support er inkludert i prisen! 😊

Vårt skandinaviske kundeserviceteam hjelper gjerne til med spørsmål som gjelder programvaren vår, Infoskjermen.no og mobilappen Infoskjermen Go. Vi har ikke support direkte på utstyr, som du kjøper gjennom forhandlere for utstyr.

Her, pÃ¥ hjelpesidene vÃ¥re, finner du hjelp og tips til bruk av Infoskjermen. 🔎

Om du likevel ikke finner ut av det du søker hjelp til, svarer vi gjerne pÃ¥ spørsmÃ¥lene dine! Send en e-post til support@infoskjermen.no sÃ¥ svarer vi sÃ¥ raskt vi kan. De fleste spørsmÃ¥l kan vi løse via e-post, men vi kan ogsÃ¥ avtale at vi ringer deg.

Vi snakker norsk, dansk, svensk og engelsk oss imellom. 🇳🇴🇩🇰🇸🇪🇬🇧


Vi kan også ha et digitalt møte, hvor vi viser dere hvordan det fungerer å administrere og vise infoskjermsinnhold med Infoskjermen. Meld deg på et av våre webinar, eller ta kontakt. 😊


Vi ser frem til å høre fra deg og til å hjelpe deg med å lykkes med Infoskjermen!

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen! Ta kontakt på support@infoskjermen.no om du fortsatt trenger hjelp. Det oppsto et problem med å sende inn tilbakemeldingen din. Prøv igjen senere.