Er support inkludert?

Ja, support er inkludert i prisen! 😊


Vi hjelper gjerne til med spørsmål som gjelder programvaren vår, Infoskjermen.no og mobilappen Infoskjermen Go. Vi har ikke support direkte på utstyr, som du kjøper gjennom forhandlere for utstyr.

Her, på hjelpesidene våre, finner du hjelp og tips til bruk av Infoskjermen. 🔎

Om du likevel ikke finner ut av det du søker hjelp til, svarer vi gjerne på spørsmålene dine! Send en e-post til support@infoskjermen.no så svarer vi så raskt vi kan. De fleste spørsmål kan vi løse via e-post, men vi kan også avtale at vi ringer deg.


Om du ønsker det, kan vi også avtale et digitalt møte med dere, hvor vi kan vise dere hvordan det fungerer å administrere og vise infoskjermsinnhold med Infoskjermen. Det er bare å ta kontakt. 😊

Vi ser frem til å høre fra deg! - Infoskjermen-teamet

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen Det oppsto et problem med å sende inn tilbakemeldingen din. Prøv igjen senere.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss