Endring av abonnement

Du kan selv oppgradere, nedgradere eller avslutte abonnementet ditt når som helst hvis behovet endrer seg.

Oppgradere abonnement

⬆️ Du kan når som helst oppgradere hvis behovet skulle endre seg. Hele abonnementet med alle skjermlisenser fornyes for et nytt år, med start fra endringsdatoen.

Vi sender faktura for nytt år, med fratrekk av innbetalt beløp for perioden som er igjen av forrige fakturaperiode. 

Gjør slik: En administrator på kontoen oppgraderer kontoen ved å velge "Konto". Velg "Oppgrader" og en ny prisplan eller endre antall skjermer for kontotyper LARGE, FRIVILLIG og FLEXI. Se priser her.

Du får tilgang til å legge til nye skjermer umiddelbart når du oppgraderer.

Nedgradere abonnement

⬇️ Du kan når som helst nedgradere hvis behovet skulle endre seg. Vi sender faktura for nytt år. Ved nedgradering vil innbetalte beløp ikke refunderes, men vi trekker fra det som var igjen fra forrige fakturaperiode på den nye fakturaen, så du betaler ikke dobbelt for noen periode.

Gjør slik: For å kunne nedgradere må du først fjerne ekstra skjermer fra kontoen. En administrator på kontoen nedgraderer kontoen ved å velge "Konto". Velg "Nedgrader" og en ny prisplan eller endre antall skjermer for kontotyper LARGE, FRIVILLIG og FLEXI. Se priser her.

Avslutte abonnement

❌ Du kan velge å avslutte kontoen når som helst. Mottatte betalinger refunderes ikke.

Gjør slik: For å avslutte går en registrert administrator på kontoen til "Konto" og klikker på "Avslutt konto", og da vil alt innhold på kontoen slettes.

Bare når du har gjort dette, har du faktisk kansellert Infoskjermen-kontoen din. En e-post eller telefon til oss anses ikke som en offisiell avslutning.


Les mer om våre vilkår


Spørsmål? Ta kontakt med oss på  support@infoskjermen.no!

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen! Ta kontakt på support@infoskjermen.no om du fortsatt trenger hjelp. Det oppsto et problem med å sende inn tilbakemeldingen din. Prøv igjen senere.