Legge til og slette kanaler i mobilappen

ℹ️ Når du har lastet ned Infoskjermen Go til din mobil eller nettbrett, er er mulig å følge og se innhold fra flere forskjellige Infoskjermen-kanaler. Når du følger flere infoskjermer, får du oversikt over alle dine kanaler ved å gå tilbake til kanaloversikten. 

Slik legger du til flere kanaler (delingskoder), og fjerner kanaler, i mobilappen, på smarte enheter med iOS og Android:

Legg til en kanal

Delingskode

  1. Åpne mobilappen, Infoskjermen Go.
  2. Gå til kanaloversikten.
  3. Trykk på pluss-ikonet øverst til høyre, eller bruk en av knappene nederst på siden.
  4. Skriv inn delingskoden for kanalen du vil følge i feltet delingskode
  5. Trykk på "Legg til".

QR-kode

  1. Åpne mobilappen, Infoskjermen Go.
  2. Gå til kanaloversikten.
  3. Trykk på pluss-ikonet øverst til høyre og trykk på "Skann QR", eller bruk "Skan QR"-knappen nederst på siden.
  4. Skann QR-koden på skjermen eller på en annen enhet ved å plassere QR-koden i rammen.
  5. Trykk på "Legg til".

Invitasjon på e-post

Hvis kanalen du ønsker å følge er for kun inviterte, trenger du en invitasjonslink. Denne sendes på e-post av administrator fra gjeldende Infoskjermen-konto.
Har du mottat invitasjon på e-post: Åpne e-posten  med invitasjon til å følge kanalen, på mobiltelefonen som du har lastet ned appen på, og følg instruksjonene.

Fjern en kanal

  1. Åpne mobilappen, Infoskjermen Go.
  2. Gå til kanaloversikten.
  3. Trykk på "Mer" på den kanalen du ønsker å slette.
  4. Velg "Fjern kanal", og trykk på "Fjern" for å bekrefte sletting.

Opplever du problem med å motta pushvarslinger etter at delingskoden er endret, kan du teste følgende:
  1. Slett kanalen fra mobilappen Infoskjermen Go på mobil eller nettbrett.
  2. Avslutt mobilappen (ikke bare lukk den) og åpne den på nytt.
  3. Legg inn ny delingskode.
  4. Avslutt mobilappen (ikke bare lukk den) og åpne den på nytt.
Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen! Ta kontakt på support@infoskjermen.no om du fortsatt trenger hjelp. Det oppsto et problem med å sende inn tilbakemeldingen din. Prøv igjen senere.