Legge til og slette kanaler i mobilappen
ℹ️ Når du har lastet ned Infoskjermen Go til din mobil eller nettbrett, er er mulig å følge og se innhold fra flere forskjellige Infoskjermen-kanaler. Når du følger flere infoskjermer, får du oversikt over alle dine kanaler ved å gå tilbake til kanaloversikten.
Slik legger du til flere kanaler (delingskoder), og fjerner kanaler, i mobilappen, på smarte enheter med iOS og Android:
Legg til en kanal
Delingskode
- Åpne mobilappen, Infoskjermen Go.
- Gå til kanaloversikten.
- Trykk på pluss-ikonet øverst til høyre, eller bruk en av knappene nederst på siden.
- Skriv inn delingskoden for kanalen du vil følge i feltet delingskode
- Trykk på "Legg til".
QR-kode
- Åpne mobilappen, Infoskjermen Go.
- Gå til kanaloversikten.
- Trykk på pluss-ikonet øverst til høyre og trykk på "Skann QR", eller bruk "Skan QR"-knappen nederst på siden.
- Skann QR-koden på skjermen eller på en annen enhet ved å plassere QR-koden i rammen.
- Trykk på "Legg til".
Invitasjon på e-post
Hvis kanalen du ønsker å følge er for kun inviterte, trenger du en invitasjonslink. Denne sendes på e-post av administrator fra gjeldende Infoskjermen-konto.
Har du mottat invitasjon på e-post: Åpne e-posten
med invitasjon til å følge kanalen, på mobiltelefonen som du har lastet ned appen på, og følg instruksjonene.
Fjern en kanal
- Åpne mobilappen, Infoskjermen Go.
- Gå til kanaloversikten.
- Trykk på "Mer" på den kanalen du ønsker å slette.
- Velg "Fjern kanal", og trykk på "Fjern" for å bekrefte sletting.
Opplever du problem med å motta pushvarslinger etter at delingskoden er endret, kan du teste følgende:
- Slett kanalen fra mobilappen Infoskjermen Go på mobil eller nettbrett.
- Avslutt mobilappen (ikke bare lukk den) og åpne den på nytt.
- Legg inn ny delingskode.
- Avslutt mobilappen (ikke bare lukk den) og åpne den på nytt.