Min skjerm er OFFLINE - hva gjør jeg? 😨

Det kan være flere årsaker til at en skjerm har gått "offline", det kan skyldes strømbrudd, endringer i lokalt nettverk, el.l..
Oftest løses problemet med en enkel omstart av den fysiske skjermen og eventuelt tilkoblet avspiller (PC, Chrome-enhet el.l.) om du bruker dette. Prøv å skru skjermen av og på, eller trekk ut kontakten og sett den inn igjen.

Fungerer ikke dette kan en gå videre og sjekke følgende: 

  • Sjekk at den fysiske skjermen er på.
  • Sjekk om skjermen er tilkoblet internett. 
    Besøk gjerne en annen åpen nettside for å verifisere.
  • Sjekk om det er gjort endringer i det lokale nettverket (brannmur e.l.). 
  • Sjekk at skjermen er satt opp med riktig URL (adresse) fra infoskjermen.no. Mer info her.
  • Bruker du Infoskjermen Player for Windows kan du prøve å trykke "CTRL + R" på tastatur for en refresh av innhold. Viser du i nettleser på Windows kan du prøve å trykke F5 for å oppdatere nettleseren.
  • Veiledning til å starte skjermvisning finner du her.

Fortsatt ikke online? Ta kontakt med oss på  support@infoskjermen.no så vil vi forsøke å hjelpe!